Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování konkurenční výhody českých podniků prostřednictvím kreativní internetové reklamy v rámci jednotného evropského trhu
Navrátilová, Ludmila ; Kita, Jaroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Turčínková, Jana (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Dizertační práce se zaměřuje na oblast kreativní internetové reklamy v kontextu znalosti hodnotových orientací českých spotřebitelů. Interakcí aspektů kreativních kampaní a národní kultury cílové země mohou podniky dosáhnout konkurenční výhodu v oblasti digitální marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je vytvořit koncept využití kreativní internetové reklamy na českém trhu v návaznosti na kulturní hodnoty českého spotřebitele jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti českých podniků. Výsledkem práce je návrh, jenž představuje kreativní prvky interaktivní internetové kampaně s ohledem na českou národní kulturu definovanou jako hodnotové orientace dle Schwartze včetně cílení na konkrétní věkovou kategorii spotřebitelů a zároveň definuje efektivní využívané formáty internetové reklamy.
Návrh marketingového plánu elektronického obchodu pro vstup na zahraniční trh
Rippl, Adam ; Havlík, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této práce je na základě provedených analýz navrhnout marketingový plán pro vstup na zahraniční trh společnosti, zabývající se elektronickým obchodem. V řešení bylo použito analýz vnějšího a vnitřního prostředí, včetně souhrnné SWOT analýzy. Dále práce analyzuje jednotlivé komunikační kanály digitálního marketingu, které podnik aktuálně používá. Obsahuje návrhy na zlepšení pro jejich efektivnější využití. Výsledkem je návrh komplexního komunikačního mixu v digitálním prostředí, společně se specifikací jednotlivých fází komunikace při vstupu na nový trh.
Marketingová komunikace obchodní firmy Archmanic s.r.o.
Bartáková, Kateřina ; Medlín, Dušan (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl navrhnout vhodné komunikační nástroje a kanály z oblasti marketingové komunikace pro obchodní společnost zabývající se architektonickou a projekční činností. Východiskem této práce jsou teoretické poznatky z oblasti současných trendů marketingové komunikace, které jsou v praktické části aplikovány na analýzu současné situace společnosti, a zároveň jsou výchozím bodem pro konkrétní návrh marketingové komunikace dané společnosti.
Návrh změn komunikačního mixu společnosti
Klimeš, Robin ; Mokrý, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh změn komunikačního mixu společnosti 4PRICE s.r.o. Její teoretická část vysvětluje důležité pojmy z oblasti marketingu a popisuje některé z marketingových analýz. Druhá kapitola se věnuje podrobné analýze současného stavu jmenované společnosti. Z ní vycházející třetí část se zabývá konkrétními návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnosti.
Analýza marketingových nástrojů stavebního podniku v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na teoretické a praktické aspekty marketingu a marketingových strategií stavebních podniků, s důrazem na proces získávání zakázek. Cílem je analyzovat a zhodnotit účinnost těchto strategií v akviziční činnosti stavebního podniku. Teoretická část popisuje marketing a strategie v oblasti stavebnictví a proces získávání zakázek. Praktická část analyzuje marketingové nástroje stavebních firem v Kazachstánu, s ohledem na ekonomickou situaci, výběr respondentů a finanční analýzu firem. Dotazníkové šetření je prováděno na základě pěti předpokladů. Výstupem práce je navržení doporučení pro marketingovou strategii stavební firmy za účelem zvýšení její konkurenceschopnosti při soutěžení o zakázky.
Sladění dynamického růstu s vnitřním rozvojem společnosti zabývající se digitálním marketingem
Štadlerová, Kristýna ; Abaffy, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhy v oblasti sladěním vnitřního rozvoje společnosti s dynamickým růstem společnosti působící v oblasti digitálního marketingu v Brně. Teoretická část se zabývá vymezení základních pojmů v oblasti řízení rozvoje a bolestí z růstu včetně popisu vybraných analytických a evaluačních metod. V analytické části práce jsou zpracovány vybrané analýzy s ohledem na kontext prostředí a fungování společnosti na jejichž základě jsou identifikovány klíčové faktory. Návrhová část navazuje na souhrn a zhodnocení výsledků z provedených analýz a obsahuje popis změn a opatření včetně jejich implementace, které mají za cíl zlepšit stávající procesy vedoucí ke zvýšení kvality služeb a uspokojování potřeb zákazníků.
??Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z?
Zamrazilová, Linda
ZAMRAZILOVÁ, Linda. Využití short-form videí pro propagaci dekorativní kosmetiky u generace Z. Brno, 2023. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně. Vedoucí práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Digitální marketing je v této době velmi důležitým aspektem pro efektivní marke-tingovou strategii. Jedním z důležitých nástrojů e-marketingu jsou krátká videa, také lze nazvat „Short-form videa“, která nejsou delší než 1 minutu a mají za účel rychle zaujmout. Existuje spousta platform, která poskytují službu sledovat a také nahrávat krátká videa jako jsou například Instagram, YouTube a TikTok. Stejně rychlý svět jako ten digitálního marketingu je i svět dekorativní kosmetiky, kde se trendy mění téměř každý den, takže krátká videa jsou ideálním nástrojem na jeho propagaci. Tato práce zkoumá a navrhuje inovativní marketingové strategie pro kosmetický průmysl v digitálním prostředí, s důrazem na specifika chování generace Z. Konkrétní návrhy jsou prezentovány pro společnost Notino, online obchod s kosmeti-kou a parfémy působící v Evropě. Cílem je poskytnout nový pohled na využití digi-tálních médií a influencer marketingu v rámci kosmetického průmyslu a inspirovat k efektivním online marketingovým strategiím.
Marketingová komunikace sportovního klubu Karate K4 Hodonín
Šabová, Dominika
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci sportovního klubu Karate K4 Hodonín. Teoretická část obsahuje literární rešerši zahrnující základní pojmy marketingu, sportovního marketingu a marketingové komunikace v rámci sportovních klubů. Praktická část zahrnuje hodnocení současné situace a marketingové komunikace tohoto zapsaného spolku. Také provádí sběr primárních dat prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření ke zlepšení marketingové komunikace s veřejností, zvláště pak s potenciálními zájemci o daný sport a stávajícími členy. Dále budou navržena opatření související s obchodní činností sledovaného subjektu.
Komparace efektivity storytellingových a hard-sellových formátů v digitálních kampaních v prostředí sociálních sítí META na příkladu české značky Jíme zdravě
Kibrik, Igor ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato práce zkoumá jeden ze segmentů digitálního marketingu a zaměřuje se na výkonnostní kampaně v rozhraní sociálních sítí META. Ty se od ostatních digitálních kanálů liší svým formátem, prostředím ale i přístupem a komunikací k cílovým skupinám. Velicedůležitájejejichkomplexnost, kterájejednouzjehohlavních předností a konkurenčních výhod. Obecně je možné jej rozdělit do 2 rovin - organická, neplacená komunikace a výkonnostní, placená komunikace. Práce je zaměřena na výkonnostní část digitálního marketingu na sociálních sítích společnosti META, která se skládá z mnoha prvků. Počínaje typologií reklamy podle cíle - Konverzní, brandová, dosahová, aplikační, etc., přes možností cílení na jednotlivá publika - Podle věku, pohlaví, aktivity na Facebookové nebo Instagramové stránce, aktivity na stránce inzerenta nebo podobnosti s jinými uživateli těchto sítí, až po samotnou podobu zobrazované reklamy, která má 2 základní části - grafickou a textovou. Z kapacitních důvodů není možné v jedné práci obsáhnout kvalitně všechny možnosti marketingu, které platforma META nabízí, a proto se tato diplomová práce zaměří na zkoumání typové podoby výkonnostních reklam s cílem provést komparaci mezi storytellingovým formátem, ve kterém má reklama za cíl prodat produkt skrze ztotožnění zákazníka s prezentovaným příběhem...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.